direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 2311 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

صندلی پوشیدنی

کارهای مختلفی وجود دارد که افراد را مجبور می‌کنند وظایف خود را به صورت سرپا انجام دهند و یکی از دشوارترین آنها عمل‌های جراحی است که جراحان مجبور می‌شوند ساعات طولانی سرپا بایستند. به همین دلیل به تازگی یک صندلی پوشیدنی به نام Archelis (در زمان ژاپنی به معنی صندلی با قابلیت راه رفتن) برای جراحان طراحی شده است که به جراحان امکان می دهد حین انجام عمل‌های مختلف بنشینند تا از خستگی‌های زیاد حین عمل‌های طولانی که به فعالیت‌های فیزیکی نیاز دارند جلوگیری شود. این صندلی می‌تواند فشار ناشی از ساعت‌ها سر پا ایستادن را کاهش دهد،

این پوشیدنی دارای طراحی ارگونومیک بوده و از طریق پشتیبانی از وزن بدن، خستگی عضلات پا را کاهش می دهد.
با استفاده از این صندلی جراحان حین عمل در وضعیت نیمه نشسته قرار می‌گیرند و همان طور که ویدیو زیر مشاهده می‌کنید، پوشیدن این محصول نیز بسیار ساده است.

این صندلی به طور خاص برای متخصصان در حوزه پزشکی طراحی شده است اما سایر افراد در صنایع دیگر که ساعات طولانی از روز کاری خود را ایستاده سپری می‌کنند نیز می‌توانند از این پوشیدنی جدید استفاده کنند.
صندلی Archelis توسط کارخانه قالب‌گیری Nitto و با همکاری مرکز Frontier Medical Engineering دانشگاه Chiba، Hiroaki Nishimura Deisgn و Japan Polymer Technology ساخته شده است.

۱۴ آذر ۱۳۹۵
japi64

japi64( 4 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
japi64