direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 1632 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

گریه گزارشگر سوری بعد از صعود سوریه به پلی آف مقدماتی جام جهانی 2018

شب گذشته بزرگترین اتفاق فوتبال و شاید حتی ورزش سوریه رقم خورد. آنها با گل دقیقه آخری عمرالسوما برابر ایران به تساوی رسیدند تا راهی مرحله پلی آف شوند. دیشب سوری های جنگ زده، بیخیال کاشانه و غذا و جنگ بودند. آنها که چندین و چند سال اشک همراهشان بود، خندیدند و در میدان های بزرگ شهرهای مختلف شادی کردند.

اما شاید جالب باشد که دو دقیقه از گزارش بازی ایران و سوریه را با گزارش جذاب طلال البوسنلی همراه شویم؛ کسی که شاید تا ابد اشک ها و صدایش از دل مردم سوری نرود و مثل صدای خیابانی در بازی ایران و استرالیا تا ابد ماندگار شود.

این گزارش از میانه میدان آغاز می شود؛ جایی که او در اوج ناامیدی ناگهان در جمله ای سریع تیم را در موقعیت فتح دروازه ایران در دقیقه 92 می بیند. او ابتدا با صدایی ناراحت به گزارش دقایق پایانی مشغول است و می گوید: آیا میشه گفت که ما رویای خود را با دست خودمان از دست دادیم و نابود کردیم؟

اما ورق برمی گردد: یه توپ، یالله بچه ها یا خداااا یک پاااااس ..گل دوم ؟؟؟ گل دووم گللللللللللل....... گللللللللللل. الله ..... خداااا

گل برای تیم ملی ماااا .یا الله ای خدا ای خدااااااا.ای خدااااا دقیقه ٩٣ .داره چه اتفاقی میوفته برای این مردم و تماشاگرا .

گریه کن خوشحالی کن ،،،ای خدااااااا

صدای او اوج گرفته و طلال با لحنی عجیب ادامه می دهد: این گل دومه بچه هااااا ... ای خداااا خداااا (در این لحظه او از شدت خوشحالی گریه می کند و سپس ساکت می شود) .

اما دوباره برمی گردد و ادامه می دهد: گل دوم برای ما. برای تیم ملی ما. گل دوم برای تیم ملی ما (با گریه). کی گل زد؟بذار ببینیم ؟؟؟؟ السومه. کسی نیست جز السومه و کسی نمیتواند جز خودِ السومه ای خدااااا گل مساوی و رده دوم جدول یا رده سوم و پلی اف جام جهانی.

ای خدا ای خدا ،،، منو ببخشید (عذرخواهی می کند)

بخش پایانی گزارش او هم فوق العاده است: منو ببخشید منو ببخشید، اعصابم نابود شد هلاک شدیم، السومه گل رو به ثمر رسوند.

وای برتو ای سومه وای بر تو ای سومه. کسی نیست جز السومه فقط خودش میتوانست.

بله بچه های سوری اینگونه هستند وقتی که با هم متحد میشوند، دوباره با قدرت برمیگردند و هیچ کس نمیتواند روبه روی آنها قرار بگیرد.

به خدا هیچ کس نمیتواند جلویشان بایستد... بله به رده سوم برگشتیم!

* عجب روزی! عجب گزارشی! می توانید این گزارش را با صدای اصلی و ترجمه ما هم گوش بدهید.

۱۵ شهریور ۱۳۹۶
abdolsamad

abdolsamad( 3 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
abdolsamad