direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 1200 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

اسمارت‌فونی که ارتفاع چند صد متری زمین رها شد و جان سالم به در برد

در حال حاضر، تست سقوط به عنوان یکی از رایج‌ترین راهکارها به منظور محک مقاومت گوشی های هوشمند محسوب می شود. در اکثر این تست ها، گوشی ها از چندین ارتفاع مختلف رها می شوند تا از این طریق، جان سختی آن ها در موقعیت های مختلف سنجیده شود.

اما اخیراً ویدیوی تست سقوطی در فضای وب منتشر شده که در آن، اسمارت فون AGM X1 که به گفته شرکت سازنده، یکی از محصولات جان سخت موجود در بازار محسوب می شود، از فاصله چند صد متری زمین رها می شود
البته در ابتدای این ویدیو، مقاومت گوشی مورد نظر از ارتفاع کم سنجیده می شود که خوشبختانه هیچ اتفاقی در این مرحله برای آن نمی افتد. اما اوج هنر سازندگان این گوشی را می توان در لحظه ای دید که این گوشی با استفاده از یک پهپاد به آسمان برده می شود و پس از رسیدن به ارتفاع مدنظر، رها و مشاهده می شود که همانند روز اول کار می کند.

گفته می شود که بدنه ای این گوشی به دلیل استفاده از فریم آلیاژ تیتانیومی بسیار مقاوم است. همچنین، گواهینامه IP68 نیز در این گوشی، مقاومت آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تایید می کند. از جمله مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080، پردازنده هشت هسته ای اسنپدارگون 617، رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، باتری 5400 میلی آمپر ساعتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و تراشه گرافیکی آدرنو 504 اشاره کرد.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
carina2000

carina2000( 5 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
carina2000