direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 3069 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

هیوندای اسکلت خارجی تولید خواهد کرد

برخی از جانداران از جمله حشرات ساختار بدن متفاوتی نسبت به انسان‌ها و پستانداران داشته و دارای اسکلت یا استخوان بندی خارجی هستند. در این میان برخی از انسان نیز به دلیل بیماری یا آسیب‌های شدید به نخاع نمی توانند از سیستم حرکت داخلی بدن خود استفاده کنند و اینجاست که علم به کمک این افراد می آید. مدتی است که شاهد طراحی اسکلت‌های خارجی مصنوعی با کاربری‌های مختلف بوده ایم و این اسکلت‌ها روز به روز در حال پیشرفت هستند.
هیوندای با هدف کاهش قیمت اسکلت‌های خارجی هفته گذشته در لاس وگاس از دو نمونه اولیه اسکلت خارجی جدید رونمایی کرد: H-Wex برای کاربری های صنعتی و H-Mex برای کاربری‌های درمانی. نمونه اولیه H-Mex برای بیماران با قد 170 و 150 سانتی متر مناسب است.
استفاده از اسکلت‌های خارجی جدید هیوندای به آموزش نسبتاً پیچیده‌ای نیاز دارد و استفاده نکردن از پاها برای راه رفتن آن طور که به نظر می‌رسد، ساده نیست. افراد پس از پوشیدن H-Mex باید برای تنظیم تعادل و هم چنین حرکت دادن پاها از دکمه‌های مختلفی استفاده کنند. دکمه‌هایی که امکان حرکت دادن پای راست، پای چپ، نشستن، بلند شدن و بالا و پایین رفتن از پله را فراهم می‌کنند.

۳۰ آذر ۱۳۹۵
robi64

robi64( 4 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
robi64