direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 4418 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

طرح مفهومی قطار پرسرعت هایپرلوپ وان برای دبی

برنامه های شرکت Hyperloop One برای راه اندازی سیستم های حمل و نقل سریع امروز شکل منسجم تری به خود گرفته است. این شرکت که مدتی است همکاری با مقامات شهر دوبی را آغاز کرده، طرح مفهومی را رونمایی کرده که نشان می دهد سیستم خودران هایپرلوپ چطور در کنار سایر روش های حمل و نقل در این شهر کار می کند.
طبق اعلام این شرکت، قرار است ایستگاه های متعددی در شهر دوبی برای دسترسی به این شبکه حمل و نقل اخداث شود. منطقه مشهور برج خلیفه نیز دارای یک ایستگاه خواهد بود و در ادامه، دو شهر دوبی و ابوظبی را به هم متصل خواهد کرد. به این ترتیب، مدت زمان لازم برای سفر با خودرو از دوبی به ابوظبی از دو ساعت، به دوازده دقیقه کاهش می یابد.
این طرح مفهومی همچنین شامل طراحی های اولیه برای وسیله نقلیه موسوم به Pod نیز می شود. Pod ها در واقع همان کابین هایی هستند که مسافران داخل آنها می نشینند. این طراحی به خوبی نشان می دهد که مدیران این پروژه به خوبی برای پذیرایی از شهروندان ثروتمند اماراتی برنامه ریزی کرده اند. می توان چینش صندلی های داخل این کابین ها را به گونه ای تغییر داد که برای برگزاری جلسات گروهی در طول سفر مناسب شوند یا اینکه یک کابین را برای سفرهای لوکس به یک مسافر اختصاص داد.

۲۰ آبان ۱۳۹۵
tech_vida

tech_vida( 5 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
tech_vida