direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 2366 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

با Immersit سالن سینما را به خانه خود بیاورید

Immersit سیستمی است که برای استفاده در منازل ساخته شده و می تواند صندلی شما را در هنگام تماشای فیلم یا یک بازی ویدیویی به لرزش در بیاورد ، آن را بالا و پایین ببرد و حسی از سینمای چهاربعدی را در منزل برای شما فراهم کند. این سیستم با این هدف ساخته شده کهبه شما این حس را بدهد که بخشی از اتفاقاتی که در فیلم یا بازی رخ می دهند هستید و باید اعتراف کرد که از پس این کار به خوبی برمیاد.

Immersit تجربه ای مشابه آنچه در سالن های سینما با تکنولوژی D-Box به دست می آید به شما ارایه می دهد. D-Box شما را در سینما همگام با اتفاقات فیلم حرکت می دهد و Immersit قرار است این تکنولوژی را به منزل شما بیاورد. استفاده از ایمر سیت در زمان مشاهده فیلم های اکشن می تواند بسیار جالب باشد . ولی تصور کنید که مشغول تماشای یک فیلم ترسناک هستید و هم زمان با آغاز یک صحنه ترسناک تکانی به صندلی شما داده می شود. به نظر می رسد می تواند تجربه نفس گیری باشد.
Immersit از چهار پد زیر چهار پایه صندلی برخوردار است. این پدها از موتورهایی بهره می برند که می توانند لرزش های عمودی و افقی تولید کنند. این پدها می توانند به طور مجزا هم عمل کنند. بدین ترتیب مثلا پشت صندلی را به بالا می برند.

۰۳ آبان ۱۳۹۵
mechannel

mechannel( 3 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
mechannel