direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 36 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

MES Lessons: Introduction : vol A - 12 A

مجموعه درس های MES Lessons، مجموعه ای کامل برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی است که از سوی گروه Modern English Studio تولید و ارائه گردیده است. این مجموعه در پنج سطح مختلف برای آموزش نکات ضروری مکالمه، به زبان آموزان در سطوح مختلف تنظیم شده است. آموزش ها در قالب دروس کوتاه 5 دقیقه ای توسط اساتید Native ارائه می گردند .
روش آموزش اساتید در این مجموعه در قالب درس دادن، پرسیدن سوال و تکرار است. این مجموعه در بیش از 70 ساعت آموزش ویدیویی در سرفصل های زیر دسته بندی شده است:
**********************************************
Introduction English Conversation: این بخش اولین گام در یادگیری آموزش مکالمه است که مباحث مقدماتی نظیر معرفی کردن، مکالمات کوتاه اولیه و روزمره، و همچنین مکالمات پایه در موضوعات مختلف را آموزش خواهد داد.
**********************************************
Beginner English Conversation: در این سطح، زبان آموز ادامه دادن و حفظ ارتباطات ساده مکالماتی را با یک فرد خارجی می آموزد و با زمان های حال، گذشته آینده بیشتر آشنا خواهد شد و قادر خواهد بود با اعتماد به نفس بیشتری در مورد خود و یا سایر افراد به همراه جزئیات بیشتر صحبت کند.
**********************************************
Everyday English Conversation: این بخش تماما به مکالمات روزمره زبان انگلیسی اختصاص یافته است و به مباحث مختلفی در در مورد ارتباطات روزمره و موقعیت های مختلف می پردازد.
**********************************************
Intermediate English Conversation: در مجموعه دروس این سطح، مهارت مکالمه زبان آموز گسترده تر خواهد شد و مکالمات را در سطح متوسط می آموزد. همچنین قادر خواهد بود، مکالمات نسبتا پیچیده تری را مدیریت نموده و با تلفظ دقیق و صحیح کلمات بیشتر آشنا می گردد.
**********************************************
Advanced English Conversation: در این بخش که آخرین قسمت از این سری آموزشی است، زبان آموزان با انجام مکالمه همانند یک فرد Native آشنا می شود و Idiom و Slang های بیشتری را در مکالمات روزمره و رسمی می آموزد. همچنین به مهارت برقراری مکالمات پیچیده با یک فرد انگیسی زبان دست یافته و می آموزد که چطور در مورد یک موضوع به بحث بنشیند.

۲۹ مهر ۱۳۹۵
MES_Method

MES_Method( 1 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
MES_Method