direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 4370 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

اپلیکیشنی که امواج رادیویی محیط را نمایش می دهد

چشم انسان قابلیت های شگفت انگیزی دارد، ولی هرچقدر هم که چشم های تیزبینی داشته باشیم باز هم نمی توانیم امواج الکترومغناطیسی اطراف خود را ببینیم. حتی تصور اینکه چشم های ما قادر به دیدن امواج باشند هم غیر ممکن است، ولی به تازگی اپلیکیشنی به نام معماری رادیویی وارد بازار شده که به ما در دیدن امواج اطراف مان کمک می کند.

این اپلیکیشن تجربه کار با واقعیت مجازی را به خوبی فراهم می کند: کافی است آیپد یا آیفون خود را جلوی چشم های خود بگیرید تا شاهد دنیایی باشید که تا پیش از این قادر به دیدن آن نبودید. حالا می توانید منابع ارسال این امواج را شناسایی کنید؛ از مودم های وایرلس و دکل های مخابراتی گرفته تا ماهواره های مستقر در جو زمین.

اپلیکیشن معماری رادیویی یا Architecture of Radio با اتصال به چندین پایگاه داده عمومی کار می کند و اطلاعات خود را از آنها تأمین می کند. امواجی که از این منابع ساطع می شوند در حقیقت توسط گوشی یا تبلت شما ارزیابی نمی شوند، بلکه موقعیت مکانی تقریبی آنها در یکی از این پایگاه های داده عمومی جست و جو می شود و اطلاعات مرتبط با آن نمایش داده می شود. با این اوصاف می توان گفت، آنچه که در این اپلیکیشن می بینیم، نمایشی هنری است و نه ابزاری دقیق و علمی برای سنجش سیگنال های محیط اطراف، که به هر حال خالی از لطف نیست.

۲۸ مهر ۱۳۹۵
tapicall8520

tapicall8520( 17 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
نظرات   ( 1 نظر )
javad2739
۲۹ دی ۱۳۹۵ | ساعت ۱۴:۲۰

لطفا نام اپليكشن را هم بزنيد.

tapicall8520