direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 1348 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

تمسخر آیپد پرو در آگهی تبلیغاتی جدید مایکروسافت برای سرفیس

شرکت اپل تبلیغاتی را منتشر و تلاش کرد تا کاربران را متقاعد کند که آیپد پرو چیزی کمتر از یک کامپیوتر کامل نیست و می‌تواند جایگزین کامپیوترها شود. اکنون مایکروسافت با انتشار این آگهی به نوعی اپل را سر جای خود نشانده است.

در این آگهی هر دو محصول جدید اپل و مایکروسافت در یک مهمانی حضور دارند که برای آیپد پرو ترتیب داده شده است. کورتانا دستیار صوتی مجازی مایکروسافت درباره علت این مهمانی از سیری دستیار صوتی اپل سوال می‌پرسد و سیری جواب می‌دهد که علت این مهمانی اضافه شدن کیبورد است و اینکه او اکنون یک کامپیوتر کامل است، درست مانند سرفیس پرو. در اینجاست که مایکروسافت طعنه هایش را درباره برتری‌اش نسبت به آیپد پرو آغاز می‌کند.

کورتانا از آیپد پرو سوال می‌کند که آیا با استفاده از پردازنده‌ای مانند اینتل Core i7، توان پردازشی بیشتری دارد و اینکه آیا آیپد پرو به نسخه کامل آفیس و نه نسخه اپلیکیشن آن مجهز شده است. کورتانا حتی به ترک پد و پورت‌های اضافه سرفیس پرو نیز به عنوان مزایای رقابتی اشاره می‌کند و به همین دلیل سیری اعتراف می‌کند که به نظرش ایده برگزاری این مهمانی چندان هم جالب نبوده است.

مایکروسافت با هوشمندی بسیار زیاد تمامی قابلیت‌های سرفیس پرو 4 که آیپد پرو فاقد آنهاست و سرفیس پرو را به یک کامپیوتر کامل تبدیل می‌کند، به رخ کشیده است.

۲۷ مهر ۱۳۹۵
Rabbit2884

Rabbit2884( 15 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
Rabbit2884