direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 2126 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

English Today :DVD26 :17- A new position: 02

مجموعه ویدویی English Today:
مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Today متشکل از منابع مطالعاتی متنوع زبان انگلیسی از قبیل فایل های آموزشی ویدویی، فیلم های کوتاه، فایل های صوتی و فایل های PDF می باشد.
که در این کانال محتواهای ویدیویی این مجموعه فراهم و با رایگان قابل مشاهده می باشد
این مجموعه از سوی کمپانی ETS در شش سطح از کاملا مقدماتی تا کاملا پیشرفته می باشد.
سطح یک: Beginner : DVD01-DVD04
اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی ؛ تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی (نظیر Hello ، GoodBye ، Good Morning و… ) است . شما در این سطح قرار می گیرید .
سطح دو: Elementary : DVD05-DVD08
افرادی که در این سطح قرار می گیرند ؛ تنها دایر لغات و افعالی که می شناسند کمی گسترده تر از افراد Beginner است . در این سطح شما هنوز معنای بسیاری از کلمات را نمی دانید و توانایی خواندن ؛ نوشتن و یا درک گفتار را ندارید . در این سطح ؛ شما با کلمات و افعال رایج آشنائید و تا حدودی قوائد زبان انگلیسی را می شناسید و می توانید متون خیلی ساده انگلیسی را به کمک دیکشنری بخوانید . ولی هنوز توانای صحبت کردن و یا درک گفتار را ندارید .
سطح سه: Lower : DVD09-DVD12
افراد در این سطح می توانند به سختی انگلیسی صحبت کنند و مفهوم خود را برسانند ؛ همینطور می تواند منظور تقریبی طرف مقابل در مکالمه را متوجه شوند . ولی هنوز تسلط کامل و لازم به زبان انگلیسی را ندارند .
سطح چهار: Upper : DVD13-DVD17
در این سطح پیشرفت قابل توجهی داشتید و می توانید متون انگلیسی را با کمی کمک گرفتن از دیکشنری بخوانید ؛ ۷۰ درصد معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید و تا حدود نسبتا قابل قبولی به زبان انگلیسی صحبت کنید .
سطح پنج: Advanced : DVD18-DVD22
شما در این سطح ؛ یک زبان آموزش حرفه ای هستید که هیچ مشکلی در گفتگو و مطالعه به زبان انگلیسی ندارید . با اکثر افعال و قواعد رایج آشنائید و می توانید به خوبی با افراد انگلیسی زبان تعامل برقرار کنید و معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید .
سطح شش: Business : DVD23-DVD26
در این سطح شما اصول و قواعد مورد نیاز برای برقراری ارتباط های کاری و تجاری را فراخواهید گرفت .
توجه : هر سطح آموزشی به چندین دوره تقسیم می شود . سطح مورد انتظار شما در هر سطح ؛ پس از گذراندن تمامی دوره ها حاصل خواهد گشت .
اين مجموعه توسط موسسه ETS (خدمات آزمون هاي آموزشي) به عنوان يکي از معتبرترين روش هاي آموزشي جهت آمادگي در آزمون تافل انتخاب شده و استفاده از آن برای دانشجوياني که قصد تحصيل در دانشگاه هاي آمريکايي و اروپايي را دارند و حتي کساني که براي کار و تجارت به کشورهاي آمريکايي و اروپايي سفر مي کنن، بسیار مفید خواهد بود.
فایل های ویدویی English Today ویژگی داستانی دارد، یعنی در سیر روند یک داستان، زبان انگلیسی آموزش داده می شود. پس از نمایش فیلم در بازه های زمانی متفاوت، مدرس مربوطه به جملات مهم و همچنین نکات گرامری اشاره می کند. همچنین برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، مصاحبه هایی با افراد مختلف انظیم شده که یادگیری زبان را تسریع خواهد بخشید. هریک از دروس این مجموعه بر روی یک موضوع خاص زندگی از قبیل سلام و احوالپرسی، خرید، آب و هوا و ... تمرکز خواهد داشت.

۲۷ مهر ۱۳۹۵
Arshalanguageschool_English

Arshalanguageschool_English( 8 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
Arshalanguageschool_English