direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 101 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

آموزش ساخت برنامه های آی او اس 8 با زبان سوئیفت: ساخت اپلیکیشن های کاربردی برای iOS 8: 06

Udemy The Complete iOS8 and Swift Course Learn by Building 15 Real World Apps - آموزش ساخت برنامه های آی او اس 8 با زبان برنامه نویسی سوئیفت

iOS 8 هشتمین نسخه از سیستم عامل آی او اس برای دستگاه های اپل می باشد. از قابلیت های جدید iOS 8 می توان مواردی مانند آی کلود درایو (به اشتراک گذاری در فضای ابری)، برنامه های مرتبط با سلامتی و بهداشت، امکان به اشتراک گذاری فایل ها به صورت خانوادگی، ارتقا هشداردهنده ها (notifications)، حالت Time-lapse برای عکس ها، پیام های صوتی و تصویری گروهی، QuickType و ... را نام برد.
سوئیفت (Swift) نیز یک زبان برنامه‌نویسی کامپایلری و چند پارادایمی است که توسط شرکت اپل برای توسعه نرم‌افزار بر روی بستر آی‌اواس و اواس ده تولید شده‌است. این زبان در کنار امکانات تازه سیستم‌عامل iOS، دست برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان بزرگ و کوچک را در خلق اپلیکیشن‌ هایی متفاوت و کاربردی‌تر باز می ‌گذارد. وجه تمایز اصلی SWIFT در قابلیتی با نام playgrounds نهفته است. قابلتی که برنامه نویس‌ها در محیط کاربری Xcode اجازه می‌دهد تا تیجه و حاصل کدهایشان را به صورت ریل‌تایم یا همزمان مشاهده کنند.
در دوره آموزشی Udemy The Complete iOS8 and Swift Course Learn by Building 15 Real World Apps شما در قالب پروژه های ساخت برنامه های کاربردی iOS8 با استفاده از زبان برنامه نویسی Swift با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان های برنامه نویسی کابردی قدرتمند آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- مقدمه ای بر دوره آموزشی
- نصب OSX بر روی یک کامپیوتر ویندوز
- ساخت اولین برنامه برای iOS 8
- آشنایی با زبان برنامه نویسی Swift
- ناوبری و ذخیره سازی محتوا
- استفاده از فایل های چند رسانه ای در برنامه های آی او اس
- داده های اصلی
- ساخت اپلیکیشن های کاربردی برای iOS 8
- استفاده از Swift برای ساخت برنامه های آی او ای
- ایجاد یک وب سایت برای اپلیکیشن ها
- و ....

۱۵ شهریور ۱۳۹۵
arta_programing

arta_programing( 44 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
arta_programing