direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 2181 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

دوره Six Pack Shortcuts- تمرینات مرحله نهایی : ویدیو 6

"Six Pack Shortcuts"
آیا همیشه احساس خجالت و یا تردید دارید که در استخر و یا لب ساحل پیراهن خود را در بیاورید ؟ حتی اگر شکم شما دارای چربی زیادی هم نباشد باز هم در آرزوهایتان داشتن شکمی عضلانی که بتوان به آن افتخار کرد هست . آیا تابحال تلاشی برای آب کردن چربی های شکمتان انجام داده اید ؟ اگر جواب شما بله است و هنوز به نتیجه دلخواهتان نرسیدید در مسیر درستی قرار ندارید . اگر واقعا علاقمند به داشتن عظلات شکم هستید و از تلاش برای داشتن آن دست نکشیدید این فیلم آموزشی شما را به آرزوهایتان خواهد رساند حتما برای شما هم پیش آمده که با اطلاعات ناقص و متفاوت اطرافیان برای داشتن شکمی عظلانی ( SixPack ) روبرو شوید و ندانید که از کدام مسیر حرکت کرده و از کجا شروع کنید . در این ویدئوی آموزشی مایک چانگ تمرینات کامل عضلات شکم را بصورت گام به گام آموزش می دهد و شما براحتی می توانید آنها را فرا گرفته و حتی در منزل اجرا نمایید .
"Six Pack Shortcuts" دوره ی آموزش بدنسازی کاملی تهیه شده توسط Mike Chang است که اسرار رسیدن به فیزیکی زیبا و شکمی 6 تکه را بعد از سال ها تمرین و رژیم غذایی را کشف کرده است و حالا این روش ها را به شما آموزش خواهد داد. در این دوره آموزشی، Chang به شما روش های مهم و میانبر برای دست یافتن به بدنی زیبا و شکمی شش تکه را آموزش خواهد داد. Chang خود آموزش دیده و حالا به شما تمرینات تخصصی برای آب کردن چربی های شکم و شکل دادن به آن، که بسیاری از مردان زمان خود را در باشگاه های ورزشی برای رسیدن به این نوع عضلات صرف می کنند، را آموزش می دهد.تمریناتی که بسیاری از مردان به صورت خودسرانه انجام می دهند، معمولا بی اثر بوده و چربی های شکم را آب نمی کند و این از دیده شدن عضلات شکم جلوگیری خواهد کرد. پس اولین مرحله در رسیدن به شکمی شش تیکه، از دست دادن چربی های شکم می باشد.
چیزی در این دوره آموزش فرا خواهید گرفت، این است که سوزاندن کالری بیشتر اهمیت بسزایی در فیتنس دارد. تصور اشتباهی که معموا وجود دارد این است که استفاده بیشتر از تردمیل، بهتر است. اما Chang اعتقاد دارد که در تمرینات AfterBurn، کالری ها برای 48 ساعت بعد از تمرین، سوازنده خواهند شد. پس روش های میانبر رسیدن به شکم شش تکه در 21 تمرین به سبک After Burn قرار گرفته تا با تمرینات حرفه ای، متابولیسم بدن خود را افزایش داده و بدن شما مدت ها بعد از پایان تمرین نیز کالری بسوزاند.
اما این تمام ماجرا نیست. Chang تمامی انواع روش های ممتاز را به شما آموزش خواهد داد. یکی از ارزشمندترین توصیه های تمرینات فیتنس برای رسیدن به عضلات شش تکه شکم، برنامه غذایی او با سیستم خوردن با قدرت اراده صفر می باشد. شما باید روش تغذیه برای سوزاندن چربی را فرا بگیرید. در عین حال از گرسنگی یا رژیم های غذایی مضر نیز دوری کنید.
در نهایت، Chang برنامه حرفه ای فیتنس خود را برای شما عرضه می کند. هر هفته، تکنیک های ساخت عضله و سوزاندن چربی را در ویدئوها فرا خواهند گرفت.
فیلم آموزش Six Pack Shortcuts تمام چیزیست که شما برای رسیدن به فیزیک مناسب که تا کنون آرزوی آن را داشتید، نیاز دارید.

۳۰ مرداد ۱۳۹۵
Hiradfitnesss

Hiradfitnesss( 31 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
Hiradfitnesss