direct playstore بازار اپل دانلود نسخه موبایل :
Copy
Copy
  • 1840 بازدید
  • کد ویدیو
  • علاقه مندی
  • گزارش تخلف

آموزش طراحی وب سایت با Muse

Adobe Muse CC نرم افزاری است که به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان صفحات اینترنتی را بدون هیچ گونه کد نویسی برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید. طراحی سایت با این نرم افزار نیازی به تخصص نداشته و به آسانی هر فردی می‌تواند صفحات وب بسازد. در این نسخه جدید، می‌توان صفحات اینترنتی را بدون وارد شدن به برنامه اصلی و از طریق مرورگر ویرایش کرد. این کار باعث بالا رفتن سرعت طراحی کاربر شده است.این نرم افزار با سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش سازگاری کامل دارد که باعث می‌شود کاربر به آسانی بتواند فایل‌های خود را بین این دو سیستم تبادل کند. از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به هماهنگی با نرم افزار Adobe Dreamweaver نیز اشاره کرد که می‌توان برای بهتر شدن طراحی نهایی از آن نیز بهره برد.

در این دوره آموزشی چگونگی ساخت یک وبسایت را خواهید آموخت. نرم افزاری که بسیار به فتوشاپ، ایندیزاین و ایلوستریتور شبیه است. جاستین سیلی قسمت طراحی را از آغاز تا پایان به شما آموزش خواهد داد، همین طور چگونگی ستاپ کردن یک وبسایت تا اضافه کردن گرافیک و متن، اضافه کردن منو و قابلیت های خاص مثل اسلایدشو، انیمیشن، ویدو و غیره. همین طور ورژن تلفن همراه و بروز رسانی و اطلاعات ترافیکی وبسایت در این دوره آموزش داده خواهد شد.



این دوره آموزشی توسط شرکت معتبر لیندا تولید شده و به صورت اختصاصی توسط مرکز آموزشی مو به مو برای اولین بار ترجمه و خدمت شما ارائه می گردد.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
mooBmoo

mooBmoo( 0 دنبال کنندگان )

دنبال کنید
mooBmoo